بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

...

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۱:۴۸ ق.ظ
سلام. خوبید؟ چه خبرا؟ ببخشید یه مدتیه پست درست و حسابی نذاشتم. این کنکور ... برای هیچ کاری وقت نمیذاره. از اینکه با من همراهید، ممنونم.
۸۷/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

وبلاگ زیبای داری بهتون تبریک می گم

اگه می شه به من هم سر بزن ونظرتو درباره وبلاگ من هم بگو

اگه دوست داشتی منو لینک کن وخبر بده تا من هم تو را لینک کنم
مهربانی را از کودکی یاد گرفتم که ابنباتش را به دریای شور انداخت تا شیرین شود.
اگه یه روز وقت کردی به وب من تشریف بیارید باور کن ما جنوبی ها مهمان نوازیم و خوشحال میشیم که شما به کلبه ما سر بزنید.....با تشکر از شما
سلام خوبی تو

می دونی خیلی وقته به من سر نزدی

نکنه ما روفراموش کردی

من امدم که بگم هرگز دوستام رو فراموش نمی کنم

امیدوارم توکنکور موفق باشی
نگاهت می‌کنم
می‌خواهم چشمانم به تو بگویند “دوستت دارم”
اما نگاهم در غبار گم می‌شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی