بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

۵ مطلب در شهریور ۱۳۸۷ ثبت شده است

فراموش کن چیزی را که نمیتوانی به دست آوری و به دست آور چیزی را که نی توانی فراموش کنی. شکسپیر
رضا منصف
۳۱ شهریور ۸۷ ، ۰۲:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸ نظر
همه روز روزه بودن* همه شب نماز کردن* همه ساله حج نمودن* سفر حجاز کردن* ز مدینه تا به کعبه* سر و پا برهنه رفتن* دو لب از برای لبیک* به وظیفه باز کردن* شب جمعه ها نخفتن* به خدای راز گفتن* ز وجود بی نیازش* طلب نیاز کردن* به خدا که هیچکس را* ثمرآن قدر نباشد* که به روی نا امیدی* در بسته بازکردن*

منبع:

http://www.donyayedooste.blogfa.com

 

رضا منصف
۱۹ شهریور ۸۷ ، ۰۶:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۷ نظر
پس از کوشش­های فراوان و متحمّل شدن دشواری­های بی­شمار و پس از اعلام نتایج کنکور سراسری دریافتیم که به لطف خداوند منّان در مقطع کاردانی رشته­ی مدیریت گمرکی در یکی از موءسسات غیر انتفاعی پذیرفته شده­ایم. (شاعر در چنین مواقعی می­فرماید: خسته نباشی برادر، زحمت کشیدی، کمی استراحت بنما تا خستگی این تلاش­های بی­شائبه را از تن بدر نموده باشی). دست شاعر درد نکند ازیرا که به تمامی جوانب ماجرا اندیشیده­است.

القصه جای شکرش باقیست که موسسه­ی مذکور در دیار خرم و سرسبز بندرانزلی قرار دارد و قسمت تعجب­برانگیز و نقطه­ی اوج داستان در این می­باشد که از­قضا نویسنده­ی این ماجرا اصلیتی انزلیایی دارد (خودمونیم تا حالا "انزلیایی" شنیده بودید؟) و دارای فک و فامیل فراوان در دیار مذکور می­باشد.

ابتدا عرض نمودیم که دنده­مان نرم، به خدمت مقدّس سربازی رهسپار می­گردیم، امّا  پس از شور (از شورا میاد بی­سواد) و رایزنی­های بی­اندازه با فک و فامیل و در و همسایه و اهالی محل، خاصّه خانواده­ی محترم و تمامی کسانی که ما را در تهیه­ی این مجموعه یاری نموده­اند، حاصل این گشت که ادامه­ی تحصیل دهیم (چه با کلاس!)، باشد که علاقه مند گردیم و حتی تا مقاطعی چون "فوقِ پروفسورا" پیشرفت نماییم و بعدش نیز همچنان ادامه دهیم تا بمیریم.

گفتیم ماجرای مذکور را ذکر بنماییم تا شما دوستان گرامی و شاید بهتر از جان گِله ننمایید که چرا عرض نکردی؟ احتمالاً پس از این، فاصله زمانی درج پست­ها در این وبلاگ افزایش پیدا کرده و شاید فرصت پاسخ به تمامی نظرات شما بهتر از جانان را نیز نداشته­باشیم. (کلاً عبارت "وقت ندارم" در عین اعصاب خُرد کن بودن، بسیار با کلاس می­باشد.)

عرض کردیم تا آگاه گردید ما بسیار با کلاس می­باشیم.*

 

پ.ن:

*از این پس به جای عبارت نا مفهوم، گنگ و مهجورِ "پرسپولیس زلزله، محبوب هرچی دله" بفرمایید: "قوی سپیدِ خزری، ملوانِ بندرانزلی"

 

باقی بقایتان.

رضا منصف
۱۶ شهریور ۸۷ ، ۱۸:۴۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۴ نظر
به نام خدا

سلام. فرا رسیدن ماه خیر و برکت ماه رحمت خداوند رو خدمت شما دوستان عزیزم تبریک عرض می­کنم. امیدوارم ازاین ماه نهایت استفاده رو ببرید و بعد از دعا برای ظهور آقا امام زمان(عج) ما رو هم از دعای خیرتون بی­نصیب نذارید.

 ماه رمضان

* نتیجه­ی نظرسنجی خداحافظی حسین رضازاده­ی عزیز:

 نظرسنجی

* درخواست از شما دوستان گرامی برای شرکت در نظرسنجی انتخاب بهترین مجموعه­ی تلویزیونی ماه مبارک رمضان. (نظرسنجی در قسمت منوی وبلاگ قرار دارد.)

رضا منصف
۱۴ شهریور ۸۷ ، ۱۸:۵۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳ نظر
-
رضا منصف
۰۶ شهریور ۸۷ ، ۱۹:۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۵ نظر