بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

نظر سنجی

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۷، ۰۸:۴۴ ق.ظ

سلام. تو این پست میخوام ازتون درخواست کنم، تو نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید.

سوال نظر سنجی هم اینه: حسین رضازاده از المپیک کنار رفت(به علت بیماری یا هر چیز دیگه) یا کنار گذاشته شد(از طرف مسئولان)؟

احتمالاً این نظر سنجی تا یک هفته بعد از المپیک فعاله وبعد نتیجه شو براتون میزارم.

نظر سنجی رو میتونید تو قسمت آرشیو مشاهده کنید و بهش جواب بدین. ممنون!!!

۸۷/۰۵/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

سلام
خوبی شما؟
چه خبرااااااااااااا؟
باشه...هر چی تو بگی
اصلا ضربه فنی به نفعه تو..من که نخواستم بجنگم
یه فرصت دیگه دوباره میام
فعلا
با من امری نیست؟
بای بای
۲۵ مرداد ۸۷ ، ۲۱:۳۸ سپیده(جهانگرد)
من می گم کنار گذاشته شد
سلام
خوبی شما؟
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می بینم که نظر سنجی گذاشتی.. خب نمی شه یه ذره از نتایج رو الان به ما بگی؟
هر وقتم جواب دانشگاهت اومد بهمون بگو
با من امری نیست؟
بای بای
راستی چه معنا داره میای وبلاگ دختر مردم چشمک می زاری؟

خود درگیری دارم
۲۷ مرداد ۸۷ ، ۱۴:۱۰ سپیده(جهانگرد)
با دیدنی های وین به روزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی