بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

تولدم مبارک

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰۷:۳۰ ب.ظ
-
۸۷/۰۶/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۵)

سلام مایلم نظرتو راجع به آخرین پستم بدونم...ممنون
سلام داداش رضای گل. تولدت مبارک. برات از صمیم قلب بهترین آرزو ها رو دارم. در راس همه هم قبولی دانشگاه اونم تو یه رشته عالی. تولدت هزار بار مبارک.
سلام... خوبی شما؟
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
می بخشی که دیر اومدم... چون نبودم که بتونم سر وقت بیام..
اما
تولد تولد تولدم مبارک مبارک مبارک تولدم مبارک
امروز 10 شهریوره... یا به زبان ساده تر تولدمه...
همین الان پاشو بیا... خبر نداری؟
جشن گرفتم.. هدیه یادت نره....
بدو بدو بدو
حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی...
تولدت خیلی خیلی مبارک البته من بهت تبریک گفته بودم پسرخاله
سلام آقا رضای گل
تولدتون مبارک اینشائ اله که همیشه زنده باشی
و هیچ وقت مریض و درمانده نشی
منم به عنوان دوستتون قبول کنین
منتظر ردپای قشنگتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی