بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

گاهی وقتا

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۲۵ ب.ظ

گاهی وقتا، مث رویا، بیا رد شو از کنارم
یه نگا به حال من کن، تا بدونی بی قرارم

گاهی وقتا تو خیالم، بذا دستاتو بگیرم
دستاتو میگیری از من، سرد میشم و میمیرم

گاهی وقتا که میخندی، حال من خیلی عجیبه
با خودم میگم خدایا، چه قد این دختر نجیبه

گاهی وقتا نه! همیشه، من میخوام باشی کنارم
گاهی وقتا که تو نیستی، ابر میشم و می بارم


[رضا منصف، 27 خرداد 1391، ساعت 16، کرج]

۹۱/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۹)

با سلام
من از وبلاگ شما دیدن کردم جالبه خوشکل درست کردین امید وارم موفق باشید
سری هم به من بزن سایت بدی نیست
باتشکر .
وبلاگ خوبی داری موفق باشی.......
تقریبا همه رو خوندم
زیبا بود
خواستم سرقت ادبی انجام بدم اونجا نوشته بودین پیگرد اخرتی داره پشیمونم کرد گفتم بهتره نظر بزارم.
اخه اولش فکر نکردم واسه خودتون باشه



ممنون، با ذکر منبع اصلا اشکالی نداره!
۲۸ خرداد ۹۱ ، ۰۷:۱۶ دُختر بـآرونــــ
گاهی وقتا که تو نیستی، ابر میشم و می بارم

عالی بود جناب :)

مخصوصا بیت ِ آخر ...



مرسی، امیدوارم همیشه لبخند رو لبات باشه!
نه
همه صفاش به دزدی شه



!
قشنگ بود برادر



ممنون خواهر
آفرین قشنگ پیشرفتت معلومه نسبت به کارای قبلیت. خیلی روون شده رضا!
ایراد فنی که نداشت به نظرم. ولی اون مصراع "با خودم میگم خدایا چقد این دختر نجیبه" به نظرم یه جوری با بقیه شعر همخونی نداشت. با اینکه قشنگ بود ولی به بقیه یکنواختی شعر نمی اومد...



کاملا موافقم، پیشنهاد جایگزین داری؟
سلام,وبتو دیدم اولین باره میبینم یه پسر شعر میگه!!!!تبریک میگم!!!!
به من یه سر بزن شاید وبم تازباشه اما شعر زیاد دارم شاید ایده شد واست!!!!




نمی دونم الان چیزی به ذهنم نمیرسه... ولی باید فکر کنیم روش...
توی قافیه های عجیب باید گشت. سخته!:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی