بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

بدون تو

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۴۸ ق.ظ

چه قد سخته بدون تو، تو این روزای تب کرده

تو نیستی و نبودِ تو، همه روزامو شب کرده


دلم تنهاست، تب دارم

چشام خیسه، میبارم

کسی تسکین دردم نیست

تو نیستی، غم شده یارم


همش ترس و همش تردید

بی تو دلتنگی میخندید (فکر میکنم این بهتره: بدون تو دلم پوسید)

صدات از یاد من رفته

فراموشی شده تهدید


بی تو حسرت تو دنیامه

همش شک، توی حرفامه

دیگه رویات شده رویا

ببین، این حال و اوضامه


چه دلتنگ و چه دلگیرم

من از این زندگی سیرم

کجایی پس عزیزِ من

دارم از غصه میمیرم


چه قد سخته بدون تو، تو این روزای تب کرده

تو نیستی و نبود تو، همه روزامو شب کرده


[رضا منصف، 31 خرداد 1391، کرج]

۹۱/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۱۶)

سلام
احتمالا باید منو بشناسی داداش زهرا
پیشرفت زیادی تو ترانه هات دیدم، آفرین
هر چی ترانه های احسان رنگ بودن داره و تلخه ترانه های تو همش نبودنه ولی شیرین



علیک سلام
دورا دور و خیلی کم میشناسمتون
ممنون!
از درد دوست نداشتنات گفتم....
خیانت را تجویز کردند...
گویا این آسانترین راه عاشقی است!!!!!!!!
این شعر که مال خودت نیس؛هس؟؟؟؟با اجازه لینکت میکنم!!!!!!!



شعر خودمه!
عالمه یه دونه که بیشتر نیست یه بارم اسمم شنیده باشی کافیه
خواهش...
اینقد دوست داشتم عکس تو و زهرارو که یه چن روز گذاشته بودید هر کدومتون یه طرف صورتتون معلوم بود زهرا نیمه راست صورتش و تو نیمه چپ صورتت... خیلی باحال بود عکسارو کنار هم میذاشتیم یه عکس کامل میشد اینقد بهم شبیه بودید.




خوشمان آمد!
منظورن اون شعریه که نوشتم؛ مدیرا زود میگیرن,هم رشته ای!!!!!
ی سوال دارم!!!!!رو کامپیوترت خوابیدی اینقد زود تایید میکنی؟؟؟؟ببخشیدا جوونمو کنجکاو!!!!
بابا سرعت کف بر شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازم پیش ما بیا!!!!!!!!
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا,عقده ای شدم انقد زود تایید نکن خب!!!!!!!!!!!!
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پسر بد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فعلا!!!!
۰۱ تیر ۹۱ ، ۰۹:۱۷ دُختــر بـآرونــــ
روز بهـ روز قشنگ تر میشهـ شعرای ى اینجا ...

:)




دارم شعر حدید میذارم؛وقت کردی بیا بخون!!!!!!
اتفاقا عاشق "ونترسیم از مرگ" سهراب سپهری ام,شعرای مریم حیدرزاده با اینکه چشماش نمیبینه اما قلمش قشنگه؛اساساً شعرایی که غم توشه بیشتر حال میده، من شعر نمیگم اما بخاطر نقاشیهام با شعر زندگی میکنم!!!!!
بابااااا! می بینم که ترجیع بند دار شدی و شاخی!:) آفرین خیلی خوبه...

"دیگه رویات شده رویا

ببین، این حال و اوضامه"

اینو خیلی دوست داشتم...

فقط تنها جایی که سکته داشت:

"چشام خیسه، میبارم"

یه هجا نیاز داره. مثلا فکر کنم چشام خیسه و میبارم باشه درست میشه...



احسان به قول خودت آخر «خیسه» رو بکش!
گرفتم!:دی
سعی کن زیاد من و تویی ننویسی رضا..کمی از بیرون بنویس



ممنون، سعی میکنم!
شرمنده بابت تاخیر در نظرگذارى برادر
..
خیلى قشنگ و با مسمى بود.
آورین
خوشمان آمد
دارى راه میفتى



دشمنت شرمنده، تعریف از خود نباشد خودمان هم همین احساس را داریم، فقط جدیدن دیر به دیر شعرمان می آید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی