بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

دوسِت دارم

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۵۶ ب.ظ

این روزا دلتنگ تو ام

دلِ تو امّا نیس پیشم

صداتو ضبط کرده بودم

با زنگش از خواب پا میشم


این روزا دلتنگ تو ام

دلِ تو سنگه نازنین

کاری با کارات ندارم

دوسِت دارم، فقط همین!


[27 تیر 1391، کرج]

۹۱/۰۴/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۶)

سبک بود رضا،زیادی!
۲۷ تیر ۹۱ ، ۱۶:۱۷ دُخـتر ِ بـآرونــــ
"دلِ تو سنگه نازنین"

+ شعـرهای وزن دار بهـ نظر ِ من هرچی بلندتر باشهـ زیبا تر میشهـ ...
۲۷ تیر ۹۱ ، ۱۸:۵۸ دُخـتر ِ بـآرونــــ
خیلی خوب شد :) :)
رضا مشکوک میزنیا!!!
خبریه؟؟؟
..
بد نبود، ولى نسبت به قبلیا ضعیف بود.



سلامتی
موافقم!
دل تو اما نیس پیشم جابجایی ارکان داره که برای ترانه مناسب نیست.
اما دل تو پیشم نیست درسته... که خب تغییرش واسه وزن و قافیه بوده که ضعف محسوب میشه.
کاری با کارات ندارم هم حرف اضافه اش غلطه.
کاری "به" کارات ندارم.
معمولا "با" کسی کاری ندارن و "به" کار کسی کاری ندارن...
و از نظر محتوی هم که بچه ها گفتن نسبت به کارای قبلیت سطحش پایین تر بود.
در ضمن شما خودت هم یه ایرادی داری اونم اینه که اصالت نداری!!
نقد منم نقد نکن دوست عزیز!!!



احسان وقتی خودم قبول دارم به شدت ضعیفه دیگه چی باید بگم؟
ولش کن منتظر بعدی باش!
گاه باید بخشید...
گاه باید رد شد از این هستیِ نیستی...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی