بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

من فقط فکر رسیدن ... تو فقط به فکر چیدن

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

من رسیدم به رسیدن 

 تو من رو چیدی و رفتی

من بریدم !‌ من بریدم

 

اماخندیدی و رفتی

باز بخند به هق هق من

خنده هات چقدر قشنگه

 

چشمات

از جنس بلوره

دلت از مرمر و سنگه

 

من فقط فکر رسیدن ! تو فقط به فکر چیدن

داشتنت برام یه رویاس ‚ مثل رو دریا دویدن

من یه عالمه ترانه

 

تو یه حس

شاعرانه 

با تو حق این صدا رو

 

پس می گیرم از زمانه

با تو می رسم ‚ ولی

تو
عاشق اون من کالی

من رو با صدام نمی خوای
عاشق اون من لالی
من

فقط فکر رسیدن ! تو فقط به فکر چیدن

داشتنت برام یه رویاس ‚ مثل رو دریا دویدن

 

۸۶/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

salam doste aziz
web ziba va jalebi darid
khosh hal misham az web manam didan konid va ye nazare kocholo bedid
montazereton hastam
bay
سلام.تولدتون مبارک.
بسیار زیبا و خوندنی بود.این ترانه ها کار خودتونه؟اگر آره،من می گم که عالیه،پر شور و عاشقانه...از لحاظ دستوری هم مشکلی ندارن.
مرسی.
بله اقا رضا ما هم لینکتونو گذاشتیم
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۲۲:۰۴ دُختر ِ بارونــــ
"داشتنت برام یه رویاس ‚ مثل رو دریا دویدن"

+ زیبا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی