بارانکده

رضا منصف

بارانکده

رضا منصف

پیام های کوتاه

  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۷:۲۱
    عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ , ۱۴:۵۴
    تماس
  • ۱۵ فروردين ۹۲ , ۱۴:۱۰
    کاش
  • ۲۹ اسفند ۹۱ , ۱۷:۳۰
    عید

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۲۱ عشق
  • ۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۵۴ تماس

کنکور

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۸۶، ۰۲:۵۳ ق.ظ
سلام دوستان

با اینکه مجاز به انتخاب رشته شده بودم

اما تو انتخاب رشته قبول نشدم

ایشا ا... سال بعد

۸۶/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
رضا منصف

نظرات  (۴)

سلام فرشته جون من 700 شد خانم دکتر شد ...
برو بهش تبریک بگو ...
زود زود ...
www.dr-fereshteh.blogfa.com
رضای عزیز سلام

ناراحت نشو اشکال نداره

تو هر کاری یه حکمتی وجود داره

انشا’ الله سال بعد تلاش بیشتری می کنی

و موفق می شی
خدایم !

دست یاری ات را

به سویم بگشا

و یاری ام ده ،

تا تمنای آرزوهایم

به ثمر نشیند .
سلام
امیدوارم که خوب باشید .....

نمیدانم آسمان چگونه است و زمین چه سان که در هر چه مینگرم تو را میبینم، نمیدانم به چه می اندیشم که روز هست خود را از یاد برده ام ، تنها چیزی که میدانم این است که هر چه دورتر میروی یادت نزدیک تر میآید و هر چه کمتر تو را میبینم نقشت بیشتر در دلم مینشیند!

من آپم
منتظرتون هستم .
شاد و پیروز باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی